|
|
Groups: Member
Rank:
(0)
|
For at lave det mere overskueligt. Jeg har 3 hylder
hylde 1 kan være til danske film (A) hylde 2 kan være til udlanske film (B) hylde 3 kan være til serier (C)
den er lidt svær at forklare men prøver lige :)
Hylde 1 (A) er der f.eks 20 film på og de skal hedde A1 A2 A3 osv. til A20 hylde 2 (B) er der f.eks 15 film på og de skal hedde B1 B2 B3 osv til B15 hylde 3 (C) er der 17 film på og de skal hedde C1 C2 C3 osv. til C17
kan jeg i det program lave sådan at jeg kan sætte et label på, så jeg har styr på hvor de forskellige film står på
for at give et bedre overblik over hvor de forskellige film står på ? og de er lige til at finde frem ? håber at det giver mening. :)
|
|
 Groups: Administration
, Windows RT/8 Discussion Group
Rank:
(3199)
|
|
|
Rank:
(0)
|
hej igen jeg skal ikke bruge den til en automastik navngivning. Jeg tænker selv at lave en oversigt på hver dvd som jeg har beskrevet tidligere hvor kan jeg skrive f.eks (A1) jeg har forsøgt at skrive det i (se billed) men den "gemmer" det ikke når jeg skriver A1 ? her er billedet : https://ibb.co/mC9207VR
|
|
Rank:
(3199)
|
|
|
Rank:
(0)
|
jeg kan ikke få det til at virke når jeg skriver (A1) begge steder ? gør jeg noget forkert eller skal jeg gøre noget andet ? jeg trykker på OK men den gemmer dem ikke ? kan jeg gøre noget andet så det virker ?
|
|
Rank:
(0)
|
det er lige meget hvor der står (A1) bare jeg kan lave det sådan på hver dvd film.... det giver et bedre overblik over mine film :) håber at du forstår mig
|
|
Rank:
(3199)
|
dcedata wrote:jeg kan ikke få det til at virke når jeg skriver (A1) begge steder ? gør jeg noget forkert eller skal jeg gøre noget andet ? jeg trykker på OK men den gemmer dem ikke ? kan jeg gøre noget andet så det virker ? Du skal trykke på OK, men du skal stadig trykke Gem på selve profilen efter dette også. Having trouble installing or upgrading to My Movies 5? Click here for troubleshooting.Having a problem? Searching our Knowledge Base is always the first step.How can I produce a log file in My Movies for Windows?How can I fully uninstall My Movies for Windows
|
|
Rank:
(0)
|
Hej igen :) jeg er ikke hel med på hvad du mener ? kan du give mig en vejledning til hvordan jeg gør ? det vil jeg blive super glad for (Y) gerne en komplet vejledning ? :)
|
|
Rank:
(0)
|
Hej igen :) jeg kan godt trykke OK men får ikke muligheden om at trykke GEM på profilen ?
|
|
|
guest |